zapytania ofertowe
Zapytanie ofertowe na dostawę płynów eksploatacyjnych i oleju 042019 |
Formularz do zapytania ofertowe na dostawę płynów eksploatacyjnych i oleju 042019.pdf Zapytanie ofertowe na dostawę płynów eksploatacyjnych i oleju 042019.pdf |
Zapytanie ofertowe na dostawę płynów eksploatacyjnych i oleju |
zapytanie ofertowe na dostawę płynów eksploatacyjnych i oleju.pdf |
Zapytanie ofertowe na osad ściekowy 2019 |
zapytanie ofertowe na osad ściekowy 20022019.pdf |
Zapytanie ofertowe - osady ściekowe |
Zapytanie ofertowe osady ściekowe.docx |
Zapytanie ofertowe na zamówienie nieprzekraczające 30 000 EURO |
Zapytanie ofertowe na zamowienie nieprzekraczajace 30000EURO.pdf |
Zapytanie ofertowe dot. dostawy opału drzewnego – pelletu do kotłowni przy ul. 1 Maja 2 i ul. Mała 5. |
zapytanie_ofertowe_pellet_2016.pdf |
Zapytanie ofertowe dot. dostawy węgla kamiennego energetycznego groszek. |
zapytanie_ofertowe_węgiel_2016.pdf |
Lipsko: Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych przy ul. 1 Maja 2 i ul. Mała 5 w ilości 180 000 litrów. |
ogloszenie_nr_304767.pdf |
OGŁOSZENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty Dotyczy: zakup paliw do pojazdów i urządzeń będących w posiadaniu Samorządowego Zakładu Budżetowego Usług Komunalnych w Lipsku. |
Ogloszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty-_paliwo_2.doc |
Samorządowy Zakład Budżetowy Usług Komunalnych w Lipsku odpowiada na niżej zadane pytania |
Odpowiedzi_na_pytania_dot._przetargu_na_zakup_paliwa.doc |
Zakup paliw do pojazdów i urządzeń będących w posiadaniu SZBUK Lipsko. |
specyfikacja_-_zakup_paliwa_2015r..pdf ogloszenie.pdf |
OGŁOSZENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty: Węgiel opałowy |
wyniki_wegiel.doc |
OGŁOSZENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty Dotyczy: przetargu nieograniczonego na dostawę oleju opałowego do kotłowni przy ul.1-go Maja 2 i ul. Mała 5 dla Samorządowego Zakładu Budżetowego Usług Komunalnych w Lipsku na sezon grzewczy 2015/2016 |
wyniki_olej.doc |
OGŁOSZENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty Dotyczy: przetargu nieograniczonego na dostawę pelletu do kotłowni olejowych przy ul.1-go Maja 2 i ul. Mała 5 dla Samorządowego Zakładu Budżetowego Usług Komunalnych w Lipsku na sezon grzewczy 2015/2016 |
wyniki_pellet.doc |
Zapytanie ofertowe na zamówienie o wartości nieprzekraczającej 30 000 EURO |
Termin składania ofert: 10.09.2015r. zapytanie_ofertowe_węgiel_2015.pdf |
Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych przy ul.1-go Maja 2 i ul.Mała 5 w Lipsku |
Specyfikacja_olej_26_08_2015.pdf bzp.pdf |
DOSTAWA OPAŁU DRZEWNEGO - PELLETU DO KOTŁOWNI OLEJOWYCH PRZY UL.1-GO MAJA 2 I UL.MAŁA 5 |
SPECYFIKACJA_pelletu_2015_08_19.pdf |
Informacja o wyborze oferty na "Opracowanie dokumentacji technicznej na wyrażenie zgody na zamknięcie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Wola Solecka - Wólka" |
Informacja o wyborze oferty |
Zapytanie ofertowe na Opracowanie dokumentacji technicznej na wyrażenie zgody na zamknięcie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Wola Solecka - Wólka |
oferta_wykonawcy_22_06_2015.pdf zapytanie_ofertowe_22_06_2015.pdf |
Informacja o wyborze oferty |
Informacja o wyborze oferty |
Zapytanie ofertowe na zamówienie o wartości nieprzekraczającej 30 000 EURO |
Znak: 703.146.2015
Zapytanie ofertowe 1. Zamawiający: Samorządowy Zakład Budżetowy Usług Komunalnych 2. Przedmiot zamówienia: 4. Kryteria wyboru oferty: 6. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów, które należy dołączyć do oferty, w tym potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 7. Informacje o formalnościach 8. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy: 2. Wynagrodzenie umowne uwzględnia wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę niezbędne do kompleksowej realizacji umowy, a w szczególności koszty związane z: 9. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami w sprawie zamówienia publicznego jest Leonard Wróblewski, tel. 513047114.
Dyrektor /-/ Józef Sosnowski Warunki przyłączenia do sieci dystrybucyjnej o napięciu znamionowym 15kV oferta_wykonawcy.doc |
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami przy ul. Przemysłowej i Spacerowej, m. Lipsko. |
Lipsko: Samorządowy Zakład Budżetowy Usług Komunalnych w Lipsku, 27-300 Lipsko, ul. Solecka 88, woj. mazowieckie, tel. 48 3780079 Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szbuk.eu
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zakład Budżetowy Usług Komunalnych , ul. Solecka 88, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 48 3780 079, faks 48 3780 079. Adres strony internetowej zamawiającego: www.szbuk.eu SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy Usług Komunalnych w Lipsku, 27-300 Lipsko, ul. Solecka 88, woj. mazowieckie, tel. 48 3780079 Adres strony internetowej zamawiającego: target=_new>http://www.szbuk.eu. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej przy ul. Przemysłowej i Spacerowej w m. Lipsko. Zakres zamówienia obejmuje budowę: a) sieci wodociągowej z rur PVC SDR 26 o średnicy 160 x 6,2 mm o długości 821,0 m, b) 7 przyłączy wodociągowych z rur PE 100 SDR 17, o średnicy 50 x 3,0 mm oraz jednego o średnicy 40 x 2,4 mm o łącznej długości 22,5 m c) 7 hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych DN 80 na odgałęzieniach, d) uzbrojenie sieci wodociągowej (zasuwy, studnie wodomierzowe, zestawy wodomierzowe itp.)e)sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U litych o średnicy 315 x 9,2 mm o łącznej długości 605,8 m, f)sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 100 SDR 17 o średnicy 50 x 3,0 mm o długości 104,9 m, g) 7 przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U litych o średnicy 160 x 4,7 mm, h) przepompowni ścieków.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.00.00-8, 45.33.00.00-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100) III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu sieci kanalizacyjnej z przyłączami o długości nie mniejszej niż 500 mb każda. Ocena spełniania warunku dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które będą kierować robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie właściwe dla przedmiotu zamówienia w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej 1 osoba. Ocena spełniania warunku dokonana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł, - posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w kwocie, co najmniej 500 000,00 zł Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 95 przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, 2) zmiana materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy czy zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie lub zmianą przepisów prawa, a także w przypadku pojawienia się na rynku materiałów, sprzętu lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) gdy zachowanie pierwotnie określonego terminu nie leży w interesie publicznym, b)działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych zgodnie z przyjętą technologią lub spełnienie wymogów technologicznych, d)konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, e) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, 4)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 2 Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt. 1 - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego, z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia określonego kwotą ryczałtową odpowiednio do wartości zaniechanych robót - ad pkt. 2 - zamiana na inne materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia tzn. utrzymania dotychczasowej wysokości wynagrodzenia bądź jego zmniejszenia, - ad pkt. 3 - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nastąpi: lit. a) o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu publicznego, lit. b) o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. c) o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, lit. d) o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit. e) o okres niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, lit. f) - o okres niezbędny do wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, - ad pkt. 4 - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szbuk.eu IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Samorządowy Zakład Budżetowy Usług Komunalnych w Lipsku, ul. Solecka 88, 27-300 Lipsko, (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Dokumentacja geotechniczna.pdf PYTANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ODPOWIEDZI DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA siwz_budow_sieci_przemyslowa.pdf |
Zobacz: |
przetargi . zapytania ofertowe . |
Data modyfikacji: 2015-06-09 13:36:46
Opublikowane przez: Józef Sosnowski