| Lipsko, dnia 19.08.2015 r. Zapytanie ofertowePostępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
 Prawo zamówień publicznych
 /tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm./
 I. Zamawiający: Gimnazjum im. K. K. Baczyńskiego, 27-300 Lipsko, ul. Zwoleńska 16 A, tel./fax (048)3781072, e-mail: pglipsko@wp.pl Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:Dostawę sprzętu komputerowego do wyposażenia szkolnej pracowni komputerowej.
 II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, podłączenie, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do Publicznego Gimnazjum w Lipsku, według poniższej specyfikacji:
 Komputer uczniowski - 14 szt. – minimalne wymagania:
 • Monitor: 19" matryca TFT bez głośników o rozdzielczości 1920/1080 kąt widzenia 160-170 stopni
 • Microsoft Windows 8.0 PRO x64
 • Procesor i3-4150 3.5 GHz
 • Pamięć RAM DDR3 4GB (z możliwością rozbudowy)
 • Dysk Twardy 500 GB 7200 RPM
 • VGA/DVI/HDMI
 • 6xUSB
 • Karta sieciowa RJ45
 • DVD-RW
 • Klawiatura USB
 • Mysz USB
 • SWITCH 24 Port x 1Gb, 19" zarządzany - gwarancja 36 miesięcy - 1 szt.
 • Słuchawki z mikrofonem – standard - 14 szt.
 • Kamera internetowa - 14 szt.
 • Gwarancja na komputer uczniowski z monitorem 3 lata
 LAPTOP-1 szt. Komputer dla nauczyciela – minimalne wymagania:• Microsoft Windows 8.0 PRO x64
 • Matryca 15,6 cala
 • Procesor i3
 • Dysk Twardy 500 GB 7200 RPM
 • DVD-RW
 • Karta graficzna HD
 • Karta sieciowa RJ45
 • Karta sieciowa WiFi
 • 3xUSB
 • Pamięć RAM DDR3 6GB (z możliwością rozbudowy)
 • Kamera internetowa
 • Gwarancja na laptop - 24 miesiące
 • Głośniki zewnętrzne – Moc RMS zestawu min 12W, zasilane 220-240V - 1 szt.
 • Gwarancja na głośniki - 24 miesiące
 Oprogramowanie• Microsoft Office 2013 STD wersja edukacyjna na 15 stanowisk
 Warunki gwarancji:• Komputer uczniowski z monitorem – 36 miesięcy gwarancji
 • Laptop – 24 miesiące gwarancji
 • Głośniki – 24 miesiące gwarancji
 2. Termin realizacji zamówienia – 21 dni od podpisania umowy.3. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
 4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
 5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
 III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy- wg.
 załączonego wzoru formularza ofertowego.
 2) Zestawienie parametrów oferowanych urządzeń – wg załączonego wzoru.
 IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
 przekazywania oświadczeń i dokumentów.
 Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
 V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach 7:30-14:30
 VI. Miejsce składania ofert
 Ofertę cenową należy:
 - złożyć w siedzibie Zamawiającego: Gimnazjum w Lipsku, ul. Zwoleńska 16A (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na dostawę sprzętu komputerowego do wyposażenia szkolnej pracowni komputerowej”. NIE OTWIERAĆ PRZED 25.08.2015 r., godz. 14:00. w terminie do dnia 25.08.2015 do godz. 14:00.
 VII. Opis sposobu obliczania ceny
 1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
 VIII. Kryteria oceny ofert – cena 100 % IX. Informacje o formalnościach
 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia..
 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
 o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
 4. W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
 Załączniki:
 Formularz ofertowy Wzór umowy Zestawienie parametrów |